måndag 12 november 2012

Underbara måndag

Vaknade lite tidigare än vanligt för att hinna dricka mitt morgonkaffe och kunna piggna till innan det var dags för gymmet. Och gud vad man uppskattar att man kan träna på morgonen, resten av dagen är så mycket mer avslappnade. När jag kom blev det iväg till affären för att in handla lite recept till veckans storkok, vilket egentligen skulle bli chili con carne men när jag kom hem märkte jag att jag inte hade någon soja SUCK! så då började jag leta lite på Internet för att försöka hitta något annat smarrigt man kunde laga så hittade jag  Burritos... Har varken ätit eller lagat det någonsin i mitt liv men det såg gott ut och verkade väldigt enkelt att tillaga. Och fyf*n vad gott det var! och fyra matlådor fick jag ihop!
Efter maten tog jag och Lukas en långpromenad till stranden. Jag och Lukas behövde verkligen det, vi gick i hans takt, han fick springa lös på stranden och doppa tassarna lite och kunde riktigt se han njuta. Inte ofta det bara är jag och han längre <3 nbsp="nbsp" p="p">

Men nu måste jag städa och sen plugg innan det är dags för sängen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar