fredag 13 juli 2012

Jag ska börja på högskolan!

Är extremt glad över beskedet jag fick igår.
Nu vet jag vad jag kommer att göra i 4,5 års tid.
Och jag kommer få flytta närmare mina föräldrar och syster.
Men jag har även stor ångest över att flytta härifrån, lämna mina vänner här. Tryggheten med en alltid tillgänglig hundgård.
Sen är jag väldigt nervös inte CSN och att hitta en lägenhet.
Men jag ska försöka att inte bry mig om det nu.
Jag ska njuta av min sista sommar i Småland. Försöka umgås så mycket som möjligt med alla här och bara ha det så bra som möjligt!

1 kommentar:

  1. Helt missat att det var uppdaterat här så kul att ha lite att läsa ;-)

    Ser mycket fram emot att du flyttar hit igen men förstår om det kan vara tråkigt att lämna allt där, posetivt dock är ju att vännerna finns kvar bara lite längre att åka ;-)

    SvaraRadera