fredag 23 november 2012

Är du helt dum i huvudet!?

Köpte en mobil från några försäljare i mitten av september, när jag fick hem dem så visade det sig att det var ett fel på mobilen för den gick inte att starta så gick tillbaka till försäljaren och dem skickade in den för lagning.
Tills idag så har ingen ringt så gick tillbaka igen för att höra om dem hade hört något om min mobil? När jag var där så var det samma kille som jag köpte den av, så jag gick fram och frågade om han hört någon om min mobil och visade även kvittot samt en lapp som dem skrivit som jag skulle ha med för att visa att jag lämnat in den. Men nej dem hade inte hört något eller fått in några mobiler på länge. Jag sa att nu har det gått två månader, när ni sa att det skulle ta några veckor!? Han svarade att det var synd men att han skulle skicka mejl. Jag svarade okej men be dem skynda sig lite för jag börjar bli otålig.
Han beklagade så mycket men frågade om jag ändå var där om jag inte ville ha den nya fina Ipaden som är så populär!
Jag blev hel paff och slängde ur mig "Tror du allvarlig att jag vill ha en Ipad av er när jag inte ens kan köpa en liten telefon av er utan att den ska vara sönder som jag inte ens får tillbaka!?" Sån vända jag på klacken och gick därifrån.
Kanske var lite väl överdrivet men jag kan bli riktig irriterad på pengakåta försäljare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar