torsdag 15 november 2012

SÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄR

LYCKLIG ÄR JAG NU!
Hade den roligaste föreläsningen någonsin under min korta tid som högskole student.
Under dem tre timmarna var det bara massa skratt och den sammanhållningen vi hade i klassen har vi aldrig haft innan. Fram tills förra veckan gick vi 80 studenter tillsammans, idag så började vi gå i våra ämnes grupper så nu var vi ca 20 och det är helt sjukt när man tänker på att hälften av alla dem har jag aldrig ens pratat med?
Kul var det ialla fall och vi är ett härligt gäng engelska elever, men helt klart var våran lärare bäst... eller ska väl säga LEGENDARY! En go och glad brittisk dam, med en underbar dialekt!
Ser verkligen fram emot tiden som hennes elev och med henne som lärare så blir detta lätt som en plätt!

Så nu är jag helt spralligt glad så nu har jag vart ute och busat med mina vovvar i den lilla solen som vad, så nu ska jag städa, sortera tvätt och betala lite räkningar innan jag ska iväg och äta mat som jag ska bli bjuden på! NAJS! Helt underbar torsdag helt enkelt
Bjuder på denna fina bilden av mig förra året med min söta syster dotter Molly <3 td="td">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar