måndag 26 november 2012

Ny vecka

Igår så laddade jag ner en app som ska spela in ljud om man pratar i sömnen som jag testade inatt för att se om jag pratar i sömnen eller snarkar under natten och när jag vaknade imorse så hade jag 20 inspelade ljud! Och nu vet jag nog vad alla menar om varför det är jobbigt att sova med Lukas i sängen, för hälften av dem ljudklippen bestod av hundar som hoppade upp och ner ur sängen, hoppade runt i sängen och det mest sjuka och pinsamma var att det var massa slickljud, ingen aning om vad hundarna slickar på under natten!? Men jag måste verkligen sova tungt om nätterna.

Men ialla fall nu är det måndag igen och denna veckan blir det massa plugg och jag hoppas innerligt att mina böcker kommer denna veckan så man kommer ifatt!
Annars blir det nog att åka upp till småland under veckan med som känns väldigt nervöst men ska även passa på att träffa mina underbara vänner som jag saknat något fruktansvärt!

Men nu ska jag snart iväg till skolan igen och nu fick jag nyss ett sms att mina böcker har kommit fram så i eftermiddag blir det iväg till vallås!


1 kommentar:

  1. Jag har funderat på att ladda ner en sån app, men jag vet inte om jag vill höra mig själv prata i sömnen eller snarka tokhögt (än så länge kan jag ju hävda att jag INTE snarkar) :-)

    SvaraRadera