söndag 4 november 2012

Tentaångest från helvetet

Nu när det är en vecka kvar till den tentan så är det nog ganska vanligt med STOR ångest, men med en hel helg med plugg så börjar man undra vad f*n man tänkte på när jag började på högskolan...
Det där sociala livet man älskar är som bortblåst just nu. Får hålla tummarna att det blir lite lugnare nästa vecka.
Men till det lite mer positiva så är har nu förkylningen lämnat mig så kan jag återigen träna! Så tänker få en paus i eftermiddag och ta med mig Ellie på en springtur, lite nervöst dock med tanke på att det var nu 5 dagar sen jag sprang sist och det känns som att all den där kallade kondition jag hadeär bortblåst. Men förhoppningsvis ska det gå endå!

1 kommentar:

  1. Första tentan är alltid den värsta men det kommer att gå bra!! Håller alla tummar för dig =)

    SvaraRadera